söndag 7 augusti 2011

Marika, Emil. Vem är vem?

Emil är känd som en kille som låtsas vara massa personer. RLY, EJSK och fler. Alla har han tagit bort eller blivit blockad av gsm. Nu är han här igen, eller var här snarare och spelade Marika. I såkallade Dess forum så berättas mycket om det hela. Så kika in Här. Emil fejkade sin död två gånger, låtsades vara en tjej som fått barn, tvillingar. Men nu är frågan; var Marika Emil? Vissa har ett självklart ja men vissa tycker tvärtom.
Även goSuper D lyckades klämma in några inlägg.


Nu när jag ändå är här: Är det någon som vet något om alla dessa Snel Hest modellerna? Var det också Marika?? 

---------------------------------------------------------------------------------------
Där är typ 158 olika snelhest modeller... Ingen vill kännas vid dem...
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hahaha... Aaaw... Nej, inte du, men det fanns/finns modeller som heter SnelHest eller något...
------------------------------------------------------------------------------

Tyvärr... De är på något sätt sammanlänkade med Marika... Det var typ bara modeller som skapades, men verkade aldrig ha något syfte... Märkligt eller? 
---------------------------------------------------------------------------

Nej, det var ju det som var så märkligt det hände lixom aldrig något men det finns hur många snelhest modeller som helst... Som bara finns...

Jag bara vet att de har något med henne att göra. 



--------------------------------------------------------------------------------



Annars hade det varit förtal... 

-----------------------------------------------------------

'deniseh skrev:
Okej. Haha, goSuper D goes Sherlock Holmes.
---------------------------------------------------------------
goSuper D svarade:
Känns som jag har varit det ända sedan jag började jobba på gSm... Hahaha!!!

Nåväl, vill bara passa på att säga att jag tycker i alla fall att det är skönt att sanningen har kommit fram i ljuset och att det är bra att ni kan prata om det... Om ni överhuvudtaget undrar över något, så vet ni vart jag finns. 

-----------------------------------------------------------

För att ni hade kanske kunnat förklara om det fanns någon slags historia bakom detta... Jag kan inte se det och tyckte bara att det var märkligt att de fanns.... 

-------------------------------------------------------------

Jo, stort tack! Det är långtifrån ok... Lögnerna förstör faktiskt andra personers liv och där drar jag gränsen. Speciellt när det handlar om unga, oskyldiga tjejer. Många som har blivit RIKTIGT illa behandlade - jag klassar det som misshandel.

-----------------------------------------------------------------

Det var bara detta med snelhest modellerna, men tror egentligen inte att de är så viktiga i sammanhanget... Tänkte bara om ni visste mer än vad jag vet... 

----------------------------------------------------------
goSuper D avslutade med
Måste logga ut nu... Hoppas ni får en trevlig natt och ta det lugnt! 
--------------------------------------------------------------------

Ad0xa skrev även

Nope... jag gissar som sagt bara på att det var hennes fejk modeller för att få mer berömmelse eller något.

Dessutom så använde hon nog dom för att mobba folk.
Hon hade ju skickat mejl till massa moderatorer om att jag typ mobbade marika? Förra hösten då... Och att jag var elak och sa massa dumma saker...
Men Moderatorerna såg ju att jag inte gjorde det XD så dom la ju ner det rätt snabbt.
Men det var rätt många som hade mejlat och påstått detta. Antagligen hennes fejk modeller.



----------------------------------------------------------------------------------


Vad har gSm förvandlats till nudå? :/ 


goPosten - gSm's webbtidning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar