söndag 7 augusti 2011

goSuperNatta har en insändare

Insändare av goSuperNatta

Hejsan! Jag är då såkallade Nathalie på bondgården ni vet. Jag vill bara hjälpa till på gSm. Absolut inte spela mammarollen som om jag ska sköta om er som någon mamma. Jag är absolut här för att bara hjälpa till. Med det menas att försöka lösa bråk på ett bra sätt. Inte bara göra så de inte bråkar, alltså på det bra sättet. Göra så de blir vänner igen! Jag ska komma på nya idéer. Min nyaste idé är att man ska kunna dölja modellnivån. Man kan dölja aktiviteter, bilder och garderoben så varför inte modellnivån? Många är ledsna eftersom att man får hatmejl för modellnivån. så varför ska man inte kunna dölja den? Ta bort och sedan kunna ta fram den om man vill. Gissa modellnivån- leken skulle även vara roligare då.

Är detta ett bevis på att Natta verkligen menar sig hjälpa till? Eller har hon skapat kaos för dig? Vad tycker du? Vi på goPosten tycker hennes idé var jättebra men är det ett bevis på att hon vill hjälpa till?

Mer information kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar